(soms zelfs voordat je de vraag stelt)
Onze helpdesk is bemand met mensen die jouw bedrijf kennen en je daarom altijd verder kunnen helpen. Het zijn dezelfde experts die jullie technische inventarisatie hebben uitgevoerd of jullie systemen grondig kennen door ons gedetailleerde documentatiesysteem.
Ons servicedesk-team biedt remote IT-support aan de gebruikers van de netwerken die wij in beheer hebben. Zij zijn beschikbaar voor vragen over PC, laptop, thin client, Windows operating system, Mac OS operating system, Linux Operating system, Microsoft 365, Acrobat, SQL database, email issues, gebruikersrechten, en veel meer. Ons eigen ticketing systeem zorgt ervoor dat geen van de verzoeken die wij ontvangen onopgemerkt blijft.
Sommige klanten geven er de voorkeur aan om periodiek een support-medewerker op locatie te krijgen. Dit kan wekelijks, tweewekelijks of maandelijks zijn. Dit soort dienstverlening kan worden opgenomen in het service level agreement dat we met elkaar afspreken. Wij zijn er trots op dat onze servicedesk 4.8 sterren uit 5 scoort bij de beoordeling door onze klanten.
Het on- en offboarden van personeel maakt ook deel uit van onze dienstverlening, en wordt uitgevoerd aan de hand van voorgedefinieerde protocollen en checklists. Voordat we een nieuwe klant aannemen, analyseren we eerst de gebruikersprofielen, en welke rechten en securityinstellingen daarbij van toepassing zijn. Als het aanschaffen van nieuwe hardware ook onderdeel is van het onboarding-proces, dan zal dit ook door SCC worden uitgevoerd.
Wanneer ons team ontdekt dat jouw IT beter kan, handelen we daar proactief op. Dat doen we in heldere taal, zodat je weet waar je aan toe bent.
Ook onze helpdesk bezit een brede kennis die blijft groeien. Ze kennen jouw bedrijf, werken met Window, Mac en Linux en zijn in staat te helpen in Nederlands, Engels en Duits.
Ons ticketsysteem houdt je op de hoogte van alle lopende zaken. Je ziet waar we aan werken, krijgt een eigen account en verliest nooit meer iets uit het oog.
We weten dat jouw team alleen werkt als alle systemen dat ook doen. Daarom ligt onze focus op snelle service en open communicatie, zodat je weet waar je aan toe bent.