Vertrouwen is Key, vooral in IT
Vertrouwen is key. Bij SCC staat vertrouwen daarom bij alles wat we doen voorop. Maar vertrouwen (van klanten) krijg je niet zomaar. Daar werken wij dagelijks heel hard voor. Onze kernwaarden: goede communicatie, deskundigheid en integriteit vormen als bouwstenen samen de ‘vertrouwenspyramide’ van SCC. In onze dienstverlening merk je dit direct als klant. In dit artikel lees je waarom we hier veel waarde aan hechten.
Het begint en eindigt met vertrouwen
Wij hebben veel loyale klanten die we al jaren helpen met onze service. En daar zijn we enorm trots op! Bij IT services is vertrouwen van levensbelang. Je vertrouwt natuurlijk niet zomaar iedereen je kostbare data toe. Vooral als organisaties je niet kennen, is het van belang om vertrouwen uit te stralen. Vandaar dat wij heldere communicatie, integriteit en deskundigheid hoog in het vaandel hebben. Elke nieuwe medewerker die bij SCC in dienst komt maken we bekend met onze missie, visie en de vertrouwenspyramide.
We lichten deze bouwstenen één voor één toe.
# Goede communicatie
Heldere communicatie draagt ook bij aan vertrouwen, vinden wij. Wij communiceren in zowel het Engels als Nederlands. We proberen bij klanten die niet zo veel begrip hebben van IT, technische termen te vermijden. Dan leggen we het uit in begrijpelijke taal. We willen namelijk dat de klant begrijpt waar we mee bezig zijn, want het is hun omgeving en niet die van ons. Als we aan projecten werken, vragen we ook regelmatig om feedback.
Behalve externe communicatie, hechten we veel waarde aan goede interne communicatie. De lijnen zijn kort, we hebben één kantoor, er is geen hiërarchie. We helpen elkaar wanneer nodig. Elke vrijdagochtend is er overleg. Onder het genot van een ontbijt blikken we dan terug op afgelopen week en kijken vooruit op de week die komen gaat. Wat ging er goed? Wat waren opvallende dingen of uitdagingen? Welke nieuwe mogelijkheden zien we? Waar kunnen we elkaar helpen? Ook bespreken we verbeterpunten voor klanttevredenheid. Vervolgens kijken we naar de taken en planning voor de komende periode.
# Deskundigheid
We vinden het belangrijk dat elke consultant up-to-date kennis heeft van zijn of haar expertise. Denk aan Cloud, Networking, Systeembeheer en Security. Wij stimuleren onze consultants dan ook om te blijven leren en zich te certificeren. Belangrijk is dat iedereen meerdere facetten van het IT vak kent. Daarmee kunnen we onze klanten zo breed mogelijk ondersteunen.
# Integriteit
Om integer te blijven mag er geen verschil zijn in wat we zeggen en wat we doen. Bij SCC komen we onze afspraken na en doen we wat we beloven. Hoe transparanter, hoe beter, vinden wij. Onze klanten kunnen inloggen op hun eigen omgeving in onze portal. Hier zie je in één opslag aan welke issues er gewerkt wordt en hoeveel tijd de consultants ermee bezig zijn. Na afronding van een project vragen we altijd om feedback. Is het issue goed opgelost? Was het binnen de tijd? En hoe ervaar je de communicatie?
Kunnen wij je helpen?
Kortom, bij SCC werken we heel hard aan onze klantrelaties waarbij vertrouwen de basis is. Wil je meer weten over onze dienstverlening? Kijk dan eens op onze vernieuwde website of neem contact op met één van onze consultants.